پیشرانه این مدل یک نمونه 4 لیتری 8 سیلندر خورجینی بوده که توسط دو توربوشارژر روزآمد تقویت شده و قادر به تولید 670 اسب بخار است. البته این پایان ماجرا نیست، زیرا مدل مورد بحث از سیستم هیبریدی سود می برد که شامل یک موتور الکتریکی و مجموعه ای از باتری های لیتیوم-یون بوده و پیشرانه درون سوز در ترکیب با آن، قادر به تولید 690 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور است. نتیجه بهره مندی از چنین سیستم روزآمدی، امکان ثبت شتاب اولیه در 3.7 ثانیه و از آن مهم تر، مصرف 2.5 لیتر سوخت در 100 کیلومتر است!

 


به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، رنگ زرد خاص، چراغ های تمام led ، رینگ های 21 اینچی، تایرهای اندازه 285 با 30 میلی متر پهنا، دیسک های ترمز از جنس سرامیک کربن، استفاده گسترده از فیبرکربن در ساخت قسمت های مختلف بدنه (از پنل درها گرفته تا سپر جلو، درب صندوق عقب و . . .) و 1850 کیلوگرم وزن، از جمله شاخصه های این ماشین هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1757
بازدید دیروز : 533
بازدید هفته : 6853
بازدید ماه : 8936
بازدید کل : 609768
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2